Uzupełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane przez Kancelarię Radcy Prawnego Katarzyna Garncarska w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, nawiązania z Tobą kontaktu i przedstawienia Ci oferty. Zasady przetwarzania danych i informacje o Administratorze znajdziesz Polityce prywatności.
I. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zakres i rodzaj usług oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług prawnych drogą elektroniczną na rzecz osób fizycznych, osób prawnych, a także jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, zwanych dalej: Klientami, oraz tryb postępowania reklamacyjnego, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną świadczonych za pośrednictwem strony internetowej www.radcaradzi.pl, zwanej dalej Stroną.
- Usługi, o których mowa w punkcie 1., świadczy radca prawny Katarzyna Garncarska, wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Rzeszowie pod numerem RZ- 1279, prowadząca Kancelarię Radcy Prawnego Katarzyna Garncarska z siedzibą w Łańcucie (37-100) ul. Danielewicza 19, zwaną dalej Kancelarią.
- W ramach Strony Kancelaria świadczy usługi polegające na: udzieleniu porady prawnej, opinii prawnej lub sporządzeniu albo zaopiniowaniu umowy bądź pisma.
II. Prawa i obowiązki stron
- Przy wykonywaniu umowy Kancelaria zobowiązuje się do zachowania należytej staranności i poufności. Kancelaria jest zobowiązana zachować w tajemnicy wszystko, o czym dowiedziała się w związku ze świadczeniem usługi prawnej drogą elektroniczną. Obowiązek zachowania tajemnicy nie jest ograniczony w czasie.
- Klient ma prawo wykorzystania uzyskanej porady tylko na własny użytek.
- Klient zobowiązuje się udzielić Kancelarii wszelkich informacji faktycznych, związanych z przedmiotem umowy, pod rygorem wyłączenia odpowiedzialności Kancelarii z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
- Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu, który stanowi integralną część umowy oraz zapłata przez Klienta wynagrodzenia za zamówioną usługę.
- Wysokość wynagrodzenia jest każdorazowo ustalana indywidualnie z Klientem,
- W celu uzyskania usługi prawnej Klient przedstawia za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie lub pocztą elektroniczną na adres katarzyna.garncarska@gmail.com, zapytanie wskazujące w sposób wyczerpujący stan faktyczny zagadnienia oraz podając swoje dane niezbędne do dalszego kontaktu.
- Wysłanie zapytania jest bezpłatne.
- Po otrzymaniu zapytania, Kancelaria niezwłocznie, nie później niż w ciągu jednego dnia roboczego, prześle do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej, informację: czy zagadnienie mieści się w zakresie świadczonych usług, warunki świadczenia usługi, wysokość wynagrodzenia, termin realizacji.
- Kancelaria zastrzega prawo zadawania Klientowi pytań dodatkowych, umożliwiających udzielenie prawidłowej i wyczerpującej odpowiedzi. Kancelaria może zażądać dostarczenia przez Klienta koniecznych skanów dokumentów.
- W przypadku konieczności przesłania przez Klienta wskazanych przez Kancelarię skanów dokumentów termin do wykonania usługi rozpoczyna swój bieg z chwilą ich otrzymania przez Kancelarię.
- W razie wyrażenia przez Klienta zgody na zaproponowane warunki wykonania usługi, Klient dokona zapłaty na rachunek bankowy Kancelarii.
- Dokonanie wpłaty jest równoznaczne z zawarciem przez strony umowy o świadczenie usług prawnych drogą elektroniczną.
- Uzgodniony termin wykonania usługi rozpoczyna bieg od daty uznania rachunku bankowego Kancelarii, z zastrzeżeniem punktu 10 powyżej.
- Usługa prawna przesyłana jest pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta. W zapytaniu Klient może wskazać także inne formy doręczenia, w tym pocztą tradycyjną. Koszty doręczenia w formie innej niż poczta elektroniczna obciążają Klienta.
- Za chwilę wykonania usługi uważa się przesłanie Klientowi odpowiedzi pocztą elektroniczną lub zgłoszenie przez Kancelarię drogą elektroniczną gotowości przesłania usługi w innej formie żądanej przez Klienta.
- W przypadku złożenia przez Klienta żądania wystawienia faktury VAT, Kancelaria niezwłocznie po wykonaniu umowy prześle Klientowi fakturę VAT za wykonaną usługę. Klient upoważnia Kancelarię do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
- Kancelaria nie świadczy usług w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, a terminy świadczenia usług ulegają w tym czasie zawieszeniu.
- W ramach udzielanej przez Kancelarię gwarancji Klient w ciągu 3 dni od dnia otrzymania odpowiedzi może żądać udzielenia bezpłatnych, dodatkowych wyjaśnień mieszczących się w zakresie zamówionej usługi.
III. Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy
- Każda ze stron może, bez podania przyczyn, wypowiedzieć umowę przed upływem połowy okresu, wskazanego w odpowiedzi Kancelarii na zapytanie, jako termin wykonania usługi, przy czym jeżeli termin wykonania usługi został określony jako 1 dzień roboczy, każda ze stron może wypowiedzieć umowę przed upływem sześciu godzin.
- Termin wskazany w punkcie 1. powyżej biegnie od chwili zawarcia umowy.
- Wypowiedzenie umowy następuje poprzez przesłanie oświadczenia pocztą elektroniczną. Adres mailowy Kancelarii: katarzyna.garncarska@gmail.com.
- W przypadku rozwiązania umowy Kancelaria dokonuje zwrotu otrzymanego od Klienta wynagrodzenia w terminie 3 dni roboczych od dnia rozwiązania umowy.
IV. Postępowanie reklamacyjne
- Klient, mający zastrzeżenia do sposobu lub terminu wykonania usługi może złożyć reklamację w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od otrzymania usługi.
- Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności i musi zawierać: oznaczenie klienta umożliwiające jego identyfikację, określenie przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem przyczyny jej wniesienia, datę i podpis osoby zgłaszającej reklamację. Reklamację należy złożyć na adres wskazany w części I pkt. 2 niniejszego Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej wpływu.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji Kancelaria wykona ponownie usługę prawną, nie pobierając dodatkowej opłaty lub zwróci uiszczone wynagrodzenie.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient może dochodzić roszczeń na drodze postępowania sądowego.
V. Postanowienia końcowe
- Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują z dniem ich opublikowania na Stronie.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Kancelarię w związku z wykonywaną usługą i w zakresie niezbędnym dla jej wykonania przy zachowaniu pełnej poufności przekazanych treści. Podanie danych przez użytkownika jest dobrowolne.
- Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego korzystania z Strony oraz powstałe z przerw w dostępie do Strony, spowodowanych działaniem siły wyższej.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie do świadczenia usług drogą elektroniczną oraz do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.